Uklonivši poruku Koalicije za sekularizam ZET nam poručuje da on nije javna - gradska tvrtka, nego privatna firma ili vjerskofanatično udruženje bogobojaznih ljudi koji su alergični na ateiste.

Opširnije...
OVDJE STE: Naslovnica Izjave za javnost Protagora u Koaliciji za sekularizam

Izgledi za uspjeh tužbe protiv ZET-a u emisiji "Proces" HRT


Proces, video


biseri
"Ne bi li bilo normalno i poželjno da budući predsjednik katoličke Hrvatske bude katolik, ne samo po listu, nego i po svjedočenju života?", biskup Slobodan Štambuk

odabrano
Kad se Kaptol već dobro namirio zemaljskim blagom i dobrima, zajedno s onima koji su namirili i njih i sebe, dok su u skladu s prethodnim procesom mase građana, običnih, ostale bez gaća (netko mora) ili će to vrlo skoro, kud ćeš prikladnije nego pozvati na borbu protiv božićnog konzumerizma!

Križarska afera nije tako samo na simboličkoj ravni razotkrila specifičan, misionarski položaj Crkve u Državi – pa bi preciznije bilo reći „položaj Crkve na Državi“ – već i cijelu hrvatsku državu kao malu, blatnjavu palanku u kojoj svjetovne, političke i crkvene elite razgovaraju poput pijanaca i besposličara u kolodvorskoj krčmi, a političke, pravne, teološke i filozofske rasprave o ulozi Crkve u društvu - umjesto na sveučilištima, televizijskim diskusijama, akademiji, časopisima i na Ustavnom sudu – vode se na praznim gajbama piva ispred mjesne samoposluge u Vrpolju.

Veličina slova

komentari
Protagora u Koaliciji za sekularizam Ispis E-mail
Udruga Protagora   
Petak, 20. ožujka 2009.

Na svojoj redovitoj godišnjoj skupštini održanoj 3. ožujka 2009. udruga Protagora odlučila je pristupiti Koaliciji za sekularizam i podržati zahtjeve Ženske mreže Hrvatske koja na osnovi Rezolucije 1464 Vijeća Europe - Žene i religija u Europi, a u okviru akcije „Crkva bez politike, država bez propovijedi" zahtijeva sljedeće:

1. Republika Hrvatska treba otkazati bilateralne sporazume sa Svetom Stolicom koji daju privilegirani status Katoličkoj crkvi i koji su protivni Ustavu RH i preuzetim međunarodno - pravnim obvezama RH.

2. Slobodnu i javnu, sekularnu i kvalitetnu edukaciju integriranu u obrazovni sustav u Hrvatskoj i garantiranu Ustavom RH.

3. Crkve ne smiju održavati vjerski odgoj u bilo kojoj formi u javnim školama u Hrvatskoj. Vjerski odgoj se treba prakticirati u institucijama i prostorijama osiguranima od crkve/crkvi (vjerskih zajednica).

4. Crkve se ne smiju miješati u seksualnu edukaciju u školama. Javna seksualna edukacija treba uključivati sekularni sustav vrijednosti kao što je to sloboda u definiranju i manifestiranju društvenih i seksualnih veza/odnosa, pri tom pomažući mladim ljudima da budu odlučni u odbijanju neželjenog seksa. Suvremeni seksualni odgoj uključuje edukaciju o pravima seksualnih i rodnih manjina, prevenciji spolnih bolesti i reproduktivnom zdravlju i kontroli rađanja.

5. Crkve ne smiju zadirati u žensku kontrolu nad vlastitim tijelima Crkve nemaju pravo vlasništva nad ženskim tijelom - pristup sigurnoj, slobodnoj kontroli rađanja, pobačaju, sterilizaciji, medicinski potpomognutoj oplodnji pravo je svake pojedinke/pojedinca. Crkva ne smije biti privilegirana prilikom širenja mržnje prema seksualnim manjinama.

6. RH treba ukinuti financiranje Katoličke crkve iz državnog proračuna i raspisati crkveni porez, kojim će vjernici prema slobodnom izboru financirati svoje vjerske zajednice.

Osim toga skupština Protagore javno izražava očekivanje da Ustavni sud konačno ostvari još u listopadu prošle godine najavljeno skoro razmatranje ustavne tužbe većeg broja građana o ustavnosti uvođenja vjeronauka u državne škole.

 

Za Protagoru Prof. dr. sc. Milan Polić

5. 3. 2009.

 


 

Komentari 

 
# Dont šit 2009-12-03 18:38
Ajd ne serite.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# Kultura ili je imaš ili je nemaš! 2011-09-22 07:09
Nisi to valjda naućio u crkvi!
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# Katolička Crkva čini dobro. 2011-09-25 23:26
Prof. dr. sc. Milan Polić i Žensk mreža Hrvatske imaju svoje specifične stavove i mišljenja o tome što je to sekularna država.
Sekularna država je odvojena od crkava, ali nije od građana vjernika. Ako dr Polić i ŽMH smatraju da u državnim školama, koje pripadaju svim građanima, mogu i trebaju biti prisutni nereligiozni sadržaji, onda valjda i katolici imaju ista prava, da u tim školama budu prisutni i pozitivni religiozni stavovi.
Ad 1. Katolička Crkva nema privilegirani položaj u Hrvatskoj. Ugovori sa Sv.Stolicom priznaju činjenicu da Sv.Stolica ima međunarodni status. Da RH taj status ne prizna Sv.Stolici, to bi bila diskriminacija, kao što bi bila diskriminacija da neka ustanova dr. Poliću ne prizna da je dr sc.
Ad 2.Država treba učenicima u školama osigurati slobodnu, javnu i kvalitetnu edukaciju u skladu sa svim pozitivnim etičkim i vjerskim uvjerenjima njihovih roditelja, koji su vjernici.
Ad 3.Gdje je u takvoj izjavi poštivanje prava građana, koji su vjernici. Izjasnite se dr Polić i ŽMH.
Ad 4. Zašto se vjerske zajednice ne smiju miješati u spolni odgoj učenika a Protagora i ŽMH smiju ? Odgovorite. Slažemo se da suvremeni seksualni odgoj uključuje edukaciju o pravima seksualnih i rodnih manjina, ali i o pravima vjernika. Dakako i o prevenciji spolnih bolesti i reproduktivnom zdravlju i kontroli rađanja. Prevencija mora biti znanstvena, a ne da se đacima tumači kako upotreba kondoma sprečava zarazu spolnim bolestima, dok SZO kaže da samo smanjuje rizik od zaraze, a mogućnost zaraze (smanjena) ostaje, ili da se pod reproduktivnim zdravljem pokušava promovirati izazivanje neplodnosti kontraceptivnim sredstvima ili prekidanje života nerođene djece. Kontrola rađanja je znanstvena i poštena samo kad uključuje prihvaćanje i pravu roditeljsku ljubav sve začete djece od oba roditelja.
Ad 5. Iznosite netočnosti. KC ne pokušava zadirati "u žensku kontrolu nad vlastitim tijelima" niti pokušava imati "pravo vlasništva nad ženskim tijelom".KC ne širi mržnju prema seksualnim manjinama, nego naprotiv potiče na poštovanje i ljubav prema svim ljudima, bez obzira tko oni bili i kako se ponašaju. Dakako da se KC protivi svakoj nepravdi i destrukciji, prekidanju života, narušavanju zdravlja i svakoj nepravdi prema djeci.
Ad 6. Promovirate diskriminaciju prema KC.Ne protivite se da država financija Vaše udruge, sportska društva, Crveni Križ, kulturne ustanove, kazališta, razne druge udruge, ali KC neka ne financira. Gdje Vam je tu jednakost građana. Srdačan pozdrav.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# Zlo 2011-10-28 11:16
za marijo živković
Prof. dr. sc. Milan Polić i Žensk mreža Hrvatske imaju svoje specifične stavove i mišljenja o tome što je to sekularna država.(to nisu njihovi stavovi to je po ustavu RH)
Sekularna država je odvojena od crkava, ali nije od građana vjernika.(crkveni i neregiliozni sadržaji nije isto, prvi su za vjernike, a drugi vrijede za sve!)Ako dr Polić i ŽMH smatraju da u državnim školama, koje pripadaju svim građanima, mogu i trebaju biti prisutni nereligiozni sadržaji, onda valjda i katolici imaju ista prava, da u tim školama budu prisutni i pozitivni religiozni stavovi.(da vaša religiozna prava su u crkvi, a ne da širite i namećete svoja uvjerenja svuda gdje stignete, zar to nije zadiranje u prava drugih...)
Ad 1. Katolička Crkva nema privilegirani položaj u Hrvatskoj. (ima!) Ugovori sa Sv.Stolicom priznaju činjenicu da Sv.Stolica ima međunarodni status.(pa ni jedna država na svijetu nema takav ugovor s Vatikanom koje pravo po ćemu!....) Da RH taj status ne prizna Sv.Stolici, to bi bila diskriminacija, kao što bi bila diskriminacija da neka ustanova dr. Poliću ne prizna da je dr sc.(kakve glupe teze,papa nije bog niti je moj poglavar, ako je vaš to je vaša stvar i po čemu uopće Vatikan sebi prisvaja nešto što mu ne pripada!)
Ad 2.Država treba učenicima u školama osigurati slobodnu, javnu i kvalitetnu edukaciju u skladu sa svim pozitivnim etičkim (ok)i vjerskim uvjerenjima njihovih roditelja, koji su vjernici.(nisu svi vaši vjernici niti vjernici te se prema tome ne mogu izvoditi nikakva posebna prava za bilo koje vjernike!)
Ad 3.Gdje je u takvoj izjavi poštivanje prava građana, ( u toj je izjavi poštivanje prava svih pa i vas kao vjernika!)koji su vjernici. Izjasnite se dr Polić i ŽMH.(već su se izjasnili što vama valjda nije po volji vaša stvar, imate na to pravo)
Ad 4. Zašto se vjerske zajednice ne smiju miješati u spolni odgoj učenika a Protagora i ŽMH smiju ? Odgovorite. (pa ja sam shvatio da se Protagora ne miješa u nikakav spolni odgoj niti ga propisuje, a vi si to dozvoljavate neznam kojim pravom...nego odriće vaše pravo kao crkve da se mješa u njega)Slažemo se da suvremeni seksualni odgoj uključuje edukaciju o pravima seksualnih i rodnih manjina, (pomješali ste lončiće)ali i o pravima vjernika. Dakako i o prevenciji spolnih bolesti i reproduktivnom zdravlju i kontroli rađanja. Prevencija mora biti znanstvena, (tako je pa nisu valjda svećenici znanstvenici (mislite da se oni razumiju u sve i sva)a ne da se đacima tumači kako upotreba kondoma sprečava zarazu spolnim bolestima,(sprečava) dok SZO kaže da samo smanjuje rizik od zaraze, a mogućnost zaraze (smanjena) ostaje,(bolje i to nego ništa jelda) ili da se pod reproduktivnim zdravljem pokušava promovirati (nije to promocija nego pravo svakoga da odlučuje o svojem životu kako će ga živjeti)izazivanje neplodnosti kontraceptivnim sredstvima ili prekidanje života nerođene djece. Kontrola rađanja je znanstvena i poštena samo kad uključuje prihvaćanje i pravu roditeljsku ljubav sve začete djece od oba roditelja.
Ad 5. Iznosite netočnosti. KC ne pokušava zadirati "u žensku kontrolu nad vlastitim tijelima" niti pokušava imati "pravo vlasništva nad ženskim tijelom".(nego što je to!)KC ne širi mržnju (širi oduvijek itekako dokaza bezbroj)prema seksualnim manjinama, nego naprotiv potiče na poštovanje i ljubav prema svim ljudima, bez obzira tko oni bili i kako se ponašaju. (zato po Bozaniću su najveće zlo oni koji ne vjeruju, ajoooj)Dakako da se KC protivi svakoj nepravdi i destrukciji, prekidanju života, narušavanju zdravlja i svakoj nepravdi prema djeci.(ali i sama to odobrava i zataškava za svoje službenike, koje li ironije!)
Ad 6. Promovirate diskriminaciju(nije toćno samo traže za sve ljude ista prava) prema KC.Ne protivite se da država financija Vaše udruge, sportska društva, Crveni Križ, kulturne ustanove, kazališta, razne druge udruge, ( i vaše udruge, jer udruge su za sve građane, a ne samo za vjernike)ali KC neka ne financira. (tako je, ja ne želim davati vama novac jer od toga nemam nikakve koristi...)Gdje Vam je tu jednakost građana. (je svi smo jednaki po ustavu i zakonima, samo bi katolici htjeli biti jednakiji...)Srdačan pozdrav i vama.
Nema većeg zla od crkve i njenih dogmi!
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# Sekularna država 2011-11-05 18:02
Cijenjeni g. Ivano,
Koliko sam našao u Ustavu RH u članu 41. piše:"Sve vjerske zajednice jednake su pred zakonom i odvojene od države".
Dakle kako sam napisao država nije odvojena od građana koji su vjernici. Imaju sva ista prava kao i ljudi, koji nisu vjernici.
Po čenu nereligiozni sadržaji vrijede za sve (kako Vi pišete), a religiozni samo za vjernike ? Dajte obrazložite tu razliku.
Etički stavovi KC vrijede za sve. Svaki stav KC glede međuljudskih odnosa mogu se dovoljno obrazložiti, argumentirati i rasvjetliti primjenom svakom razumljive i svakome prihvatljive pravednosti, poštenja, dobrote, konstruktivnosti i ljubavi. Kad kažem svima mislim na osobe svih religija, a također ateiste i agnostike. Nađite mi jedan stvarni stav KC koji nije takav.
KC nastoji širiti svoja uvjerenja, saznanja i stavove, ali ih ne nameće kako Vi pišete "svuda gdje stignete". Argumentirajte nam tu izjavu kojim stvarnim primjerom gdje KC nameće svoja uvjerenja i zadire u prava drugih.
Međunarodni status Sv.Stolici priznaju sve države, UN, EU i druge međunarodne organizacije, pa tako i RH.
Nije privilegiranje ako se nekome prizna ono što jest i ono što ima - to je pravednost.
Vjernici u RH nemaju nikakva posebna prava, kako Vi pišete, nego jednostavno imaju prava kao građani RH, a jedno od temeljnih, neotuđivih prava roditelja je da se njihova djeca bilo gdje, pa i u državnim školama odgajaju prema svim njihovim pozitivnim etičkim i vjerskim uvjerenjima.
Ad 3. teksta Dr Polića i ŽMH. Vi g.Ivano pišete da su se autori izjasnili o pravima vjernika. U ovoj točci direktno negiraju prava vjernika da u njihovim školama ( valjda su škole od svih građana )djeca dobivaju odgoj u skladu s pozitivnim jasno izraženim željama roditelja.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Protagora u Koaliciji za sekularizam 2011-11-05 18:16
Kneževiću, pišeš gluposti. Katolička Crkva je nanijela čovječanstvu toliko zla, da se zadnja dvojica njenih čelnika ispričavaju i izražavaju sram zbog nasilja počinjenog u ime kršćanske vjere, koja - kako ti navodiš - propovijeda pravednost, poštenje, dobrotu, konstruktivnost i ljubav. Kažeš, etički stavovi KC vrijede za sve. Pa ako je etično izvoditi sve to što je izvodila KC, a nakon stotinjak godina se ispričavati za postupke u njeno ime, hvala lijepo na takvoj etici.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# Sekularna država 2011-11-05 18:51
Cijenjeni G. Ivano,
Stav dr Polića i ŽMH da se "Crkve nesmiju miješati u seksualnu edukaciju u školama", je pokušaj miješanja (utjecaja) na spolni odgoj, žele ga drukčijeg, bez utjecaja crkava.
KC koju čine i roditelji školske djece želi i nastoji da đaci u školama dobivaju zaista znanstveni i pošteni spolni odgoj, koji je temeljen na poštenju, pravednosti, dobroti, konstruktivnosti i pravoj ljubavi i da je usmjeren prema kvalitetnom obiteljskom životu. Imate Vi nešto protiv takvog odgoja ?
G.Ivano netočno pišete da kondom sprečava zarazu spolnim bolestima. Kondom ( prema sveučilišnim udžbenicima i stavovima Svjetske Zdravstvene Organizacije = samo smanjuje rizik t. jest mogućnost zaraze. Smanjeni rizik ili smanjena mogućnost zaraze očito znači, da mogućnost i rizik zaraze ostaje, manji ali stvaran i opasan. I smanjeni rizik čini mogućom zarazu u svakom spolnom odnosu sa zaraženom osobom. To je valjda očito i jasno.
Svatko pa i svećenik ili redovnica ili bilo koji vjeroućitelj/ca može se služiti znanstvenim dostignućima, a ne tvrditi djeci da je kondom "sigurna, najbolja, dobra" zaštita od spolno prenosivih bolesti, na taj način dezinformirati učenike/ce i biti suodgovoran kad se dezinformirani o djelotvornosti kondoma, pouzdajući se u njega ipak zaraze, pa i smrtonosnom bolesti AIDS.
Slažem se s Vama da je "pravo svakoga da odlučuje o svojem životu kako će ga živjeti", nadam se da se Vi slažete da je cilj odgoja djece i omladine da odlučuju za poštena, pravedna, konstruktivna rješenja i postupke u skladu s dobrotom i pravom ljubavlju.
Navedite jedan stvarni primjer kad KC pokušava zadirati u žensku kontrolu nad vlastitim tijelima i/ili imati pravo vlasništva nad ženskim tijelom. KC predlaže i potiče sve ljude na pošten, pravedan, konstruktivan način života i postupanje u skladu s pravom i dosljednom dobrotom i ljubavlju na svim područjima života, a posebno na posručju obitelji i roditeljstva.
Bilo koji katolik, pa imao bilo koju ulogu u KC, čim učini neku nepravdu ili podržava i zataškavaa neku nepravdu, to čini i protiv katoličke vjere i protiv KC. Nemojte uvoditi princip kolektivne odgovornosti i krivnje, pa postupke nekih katolika pripisivati KC t.j. svim katolicima.
Ad 6. Ponavljate poziv na diskriminaciju katoličkih vjernika, ponavljate stav dr Polića i ŽMH da država može novčano pomagati bilo koju udrugu, pa i Vašu, bilo koju instituciju, samo ne katoličke udruge i institucije. Zaista žalosno.
Inače hvala na Vašem tekstu. Pomažete mi da jasnije izrazim svoje stavove i bolje vidim gdje se stavovi dr Polića i ŽMH odvajaju od činjenica.
Činjenice su tu bez obzira što mi mislili i govorili. Činjenice treba upoznati ali i priznati.
Srdačan pozdrav
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Sekularna država 2011-11-05 19:07
Citat Marijo Živković:

Bilo koji katolik, pa imao bilo koju ulogu u KC, čim učini neku nepravdu ili podržava i zataškavaa neku nepravdu, to čini i protiv katoličke vjere i protiv KC.


Bilo koji komunist, na kojem god da je položaju u Partiji, čim učini neku nepravdu ili podržava i zataškava neku nepravdu, to čini i protiv marksizma i protiv Komunističke Partije

Dragi Mario, ničeg novog na tržištu demagoških parola. Ista stara, ofucana krama.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# Isprika za nepravde katolika 2011-11-05 20:27
Cijenjeni Darko,
Evo i o isprikama. I pametan roditelj će se ispričati susjedu zbog toga što je njegovo dijete razbilo prozor s loptom, makar je to dijete učinilo protiv volje i želje roditelja. Tako se i papa Ivan Pavao II ispričao ili bolje izrazio žaljenje zbog zala, koje su činili i čine katolici. Pape, biskupi, svećenici i drugi katolici stalno odbacuju svaku nepravdu, pa ma tko ju činio, katolik ili nekatolik. Ako netko ne odbacuje nepravdu iskreno, to opet čini protiv katoličke vjere i KC.
Usporedba KC sa marksizmom i Komunističkom Partijom, nije realna.
KP i marksizam nemaju jasno izražen glavni stav " Ne čini drugome što ne želiš da on čini Tebi" , ili stav da čim je neki postupak nepravedan, nepošten, destruktivan i protiv prave ljubavi i dobrote, da je protiv marksizma i protiv KP.
Ostaje da me upozorite na jedan stav KC, koji je zaista nepravedan, nepošten, destruktivan i protiv prave ljubavi i dobrote. Da su Vaši stavovi točni, takvih bi bilo mnogo, a nema niti jednoga. U tome je KC i katolička vjera različita od svih drugih religija i svjetonazora i to već 2000.godina.
Prije početka Kršćanstva u niti jednoj civilizaciji ili kulturi nije postojala zamisao o jednakom dostojanstvu i vrijednosti svih ljudskih osoba, o jednakosti, bratstvu i slobodi svih ljudi. I Vi ateisti, koji zastupaje jednakost, bratstvo i slobodu svih ljudi, u stvari zastupate stavove, koje je u čovječanstvo unijela Katolička Crkva.
Drago mi je da razmišljete o KC, ljudima, etici i drugim važnim temama. Razum je u konačnici instrument istine o činjenicama.
Srdačan pozdrav
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Isprika za nepravde katolika 2011-11-06 09:28
Citat Marijo Živković:
Tako se i papa Ivan Pavao II ispričao ili bolje izrazio žaljenje zbog zala, koje su činili i čine katolici.


Velika utjeha za one koji su sprženi na lomačama koje su potpaljivali katolici.

Citat:
Pape, biskupi, svećenici i drugi katolici stalno odbacuju svaku nepravdu, pa ma tko ju činio, katolik ili nekatolik.


Prvo ih čine, a onda ih odbacuju i izražavaju žaljenje što su ih počinili.

Citat:
Ostaje da me upozorite na jedan stav KC, koji je zaista nepravedan, nepošten, destruktivan i protiv prave ljubavi i dobrote.


Čovječe, nije me briga za nekakve deklarativne stavove. Ja govorim o postupcima koji te stavove čine praznim demagoškim frazama. Već 2000 godina takve prakse prave sprdnju od tih stavova.

Citat:
Da su Vaši stavovi točni, takvih bi bilo mnogo, a nema niti jednoga. U tome je KC i katolička vjera različita od svih drugih religija i svjetonazora i to već 2000.godina.


Da, različita je po tom drastičnom raskoraku između proklamiranih stavova i onoga što katolici čine.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# Katolici protiv katoličkih stavova 2011-11-06 11:00
Cijenjeni Darko,
U pravu ste da svaki nepravedni postupak bilo kojeg katolika na neki način "pravi sprdnju od tih stavova". Čovjek tvrdi da je katolik, a traži smrt svog nerođenog djeteta ili čak tjera majku svog djeteta da ga dade ubiti.
Međutim nepravedni postupci dijela katolika ne čine katoličke stavove "praznim demagoškim frazama". Dio katolika ozbiljno uzima stavove KC i nastoji iskreno po njima živjeti i postupati,pa i uspijeva u tome. Nekoliko stotina katolikinja iz svojih katoličkih uvjerenja i na poziv KC na nesebičnu ljubav radi s gubavcima. Majka Tereza i njene sestre su njegovale a sestre i sada njeguju tisuće i tisuće najzapuštenijih siromaka itd itd.
KC jedina na svakom svom sastanku ( Sv. Misi ) poziva sve prisutne da javno izraze žaljenje za sve nepravde, koje su učinili, da obečaju da ih neće ponavljati i da mole prisutne da im pomognu u tome. Kad netko to žaljenje i želju za drukčijim ponašanjem ne izražava iskreno, to je njegov dodatni loš postupak.
Činjenica da se dio katolika pravi boljima nego što jesu, je znak uspjeha pravednih i poštenih, koji onemogućavaju da se netko hvali zlom, koje čini.
Spaljivanje žena proglašenih vješticama, ubojstva u dvobojima, su iskorijenjeni snagom katolika.
Srdačan pozdrav
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Protagora u Koaliciji za sekularizam 2011-11-06 12:22
Citat:
Spaljivanje žena proglašenih vješticama, ubojstva u dvobojima, su iskorijenjeni snagom katolika.


Još jedna tvoja budalaština.

Spaljivanje vještica je prekinuto voljom monarha, a pod utjecajem filozofa prosvjetitelja, kritičara Crkve i inspiratora temeljnih zasada Francuske revolucije koja je katoličkoj Crkvi oduzela imovinu otetu narodu tijekom prethodnih stoljeća.

Dvoboje su također zabranili monarsi, ali opet ne iz vjerskih razloga ili zbog volje Crkve, nego zato što su dvoboji umanjivali brojno stanje vojske.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Protagora u Koaliciji za sekularizam 2011-11-07 08:51
Interesantno je koliko KC upire u propagandu protiv komunizma i socijalističkih ideja.Svaka emisija "Mir i dobro"!!!(koji licemjerni naziv)nastoji pronaći neku novu jamu leševa iz 2.svj.rata!...Razlozi su jasni kao dan.Boje se povratka socijalističkih i komunističkih stavova o religiji ,među mlade.Ali tu im nema pomoći.Religija je opijum za mase i sredstvo pokoravanja masa.I ta istina navire danas iz svakog kutka EU.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Protagora u Koaliciji za sekularizam 2011-11-07 08:58
Osobno vjerujem da pametniji ljudi iz vrha KC (u EU,ne kod nas ,mi smo još primitivna sredina)-rade na postupnom samoukinuću KC.Suluda ideja???Nije !Znaju da jedno ukidanjem vlastitih privilegija ,mogu spasiti EU od jedne strašne religije,koja nezaustavljivo napreduje-Islama.Samo sekularna i ateistička EU može se obraniti od masovne ekspanzije islama.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Protagora u Koaliciji za sekularizam 2011-11-07 10:34
Teško je iskorijeniti religijsku svijest.Ljudi misle da je dobro nešto što je totalno zločesto.Npr.klanjanje Bogu ,moljenje i zavjetovanje Bogu i slične aktivnosti..Ljudi misle da je to nešto pozitivno i dobrohotno.Treba jasno i logički opbjašnjavati ljudima tu podvalu.Moljenje višeg bića (svejedno da li ono postoji ili je izmišljeno),
klanjanje višem biću i slične ceremonije jesu -vježbanje poltronstva i koruptivnog ponašanja.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Protagora u Koaliciji za sekularizam 2011-11-07 10:39
Ako postoji to više biće-Bog ,onda ga ne treba moliti !Ono dobro zna što kome treba i što tko zaslužuje.A ako ne zna ,onda nije Bog!Molitva može ići ka nekome koji je u dilemi ili ne zna što bi učinio sa nekim.Ako bog ne zna ,po čemu je onda- Bog??Svečenici koji zabluđuju ljude i potiču ih na molitve ,zapravo ih namjerno upućuju na zaklinjanje na odanost njihovoj religiji i hijerarhiji.Ljudi toga nisu svjesni.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# xyx o molitvi 2011-11-09 16:13
Bravo. Mi ne molimo da bi nagovorili Boga da nam nešto učini. Pa i pravi roditelji ne čekaju da učine nešto za novorođenče, čine sve što znadu da je dobro za dijete. Naša molitva je zbog nas. Podsjeća nas da je sve dobro što imamo ili doživljavamo i što ćemo ikada imati od Boga
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: xyx o molitvi 2011-11-09 16:25
Citat Marijo Živković:
Bravo. Mi ne molimo da bi nagovorili Boga da nam nešto učini... Naša molitva je zbog nas. Podsjeća nas da je sve dobro što imamo ili doživljavamo i što ćemo ikada imati od Boga


Je li i ovo od Boga:

Da je Crkva u Hrvata širila Isusov nauk, kršćanski moral i obrazovanje, kao što je širila svoje nekretninsko carstvo, gdje bi nam, braćo i sestre, bio kraj? Evo djelića liste njihovih nekretninskih zahtjeva prema državi.

Nakon što se predsjednica tehničke Vlade RH Jadranka Kosor sastala s predstavnicima Crkve kako bi dogovorila povrat njihove imovine, iako više nema ovlasti pregovarati o financijskim pitanjima, logično je pitanje - što to Crkva još želi?

Popis je impresivan i svjedoči da ako Bog i nije svuda oko nas, crkvene nekretnine jesu.

Katolička crkva traži povrat bolnice u Vinogradskoj, zgrade Muzeja grada Zagreba i galerije Klovićevi dvori, Građevinski fakultet na Svetom duhu i Učiteljsku akademiju u Savskoj, devet vrtića i škola i skoro tisuću stanova samo u Zagrebu. Traži dvije trećine Nacionalnog parka Mljet, a prema nekim procjenama, smatraju se vlasnicima 10 posto svih poljoprivrednih površina u zemlji.

Ovdje se samo radi o dijelu zahtjeva koje je objavio Jutarnji list, a koji se nastavlja. Tako bi Crkvi, kada bi joj se vratilo sve što joj je oduzeto za vrijeme komunizma, Zagreb morao isporučiti i 24 škole i vrtića, četiri kazališta, pet muzeja, dva centra za kulturu i osam kina. Crkva, osim toga, očekuje i obeštećenje za većinu zemljišta na kojem je izgrađen Novi Zagreb.

Hrvatska se za vrijeme Franje Tuđmana obvezala Vatikanu da će vratiti svu imovinu koju bude mogla, a za ostalo će platiti u novcu ili zamjenskim nekretninama. Dobro upućeni pojedinci ove ugovore smatraju štetnim dogovorom dvojice ljudi, Tuđmana i zagrebačkog nadbiskupa Franje Kuharića, što je učinjeno narodu iza leđa, odnosno bez ikakve javne rasprave.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# xyx još o molitvi 2011-11-09 16:15
Podsjeća nas na Božju dobrotu i podsjeća da je dobro činiti ono što Bog od nas želi, pravdu, poštenje, dobrotu, konstruktivnost porema svim ljudima, pa i prema onima, koji nam čine zlo. Molitva je zbog nas. KC kaže da je molitva razgovor s Bogom - razmišljanje o Bogu.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# xyx o gutenbergu 2011-11-09 16:18
Čudno zaključivanje. KC širi pismenost, osniva škole, sveučilišta, razvija znanost, potiče na razmišljanje, potiće ljude na t.zv. mislenu molitvu, razmatranje životnih pitanja u svjetlu poziva na dobrotu, ljubav,poštenje i pravednost. Gdje je tu manipuliranje i zaglupljivanje. Što su duhovne vježbe.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# Darko o ukidanju spaljivanja vještica i dvoboja 2011-11-09 16:23
Kažete da su spaljivanje vještica i dvoboje ukinuli monarsi. Pa i oni su bili katolici. Proglasiti nekoga čarobnjakom, vješticom, vjerovati u uroke i slične stvari su praznovjerja protivna katoličkoj vjeri, koja je razumna, logična, pametna i utemeljena na razumnom zaključivanju.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Darko o ukidanju spaljivanja vještica i dvoboja 2011-11-09 16:39
Citat Marijo Živković:
Kažete da su spaljivanje vještica i dvoboje ukinuli monarsi. Pa i oni su bili katolici.


Vole glupi, nisu monarsi zabranjivali dvoboje zato sto su bili katolici, nego zato što im je smetalo traćenje krvi na privatne obračune. Trebalo im je topovsko meso za vlastite ratove, a ne da se ljudi međusobno ubijaju bez koristi za njih i njihovu Crkvu.

Citat:
Proglasiti nekoga čarobnjakom, vješticom, vjerovati u uroke i slične stvari su praznovjerja protivna katoličkoj vjeri, koja je razumna, logična, pametna i utemeljena na razumnom zaključivanju.


Razum i vjera ne idu zajedno. Uostalom, navedi mi ime jednog pape, biskupa ili kardinala koji je ekskomuniciran i proklet od strane KC zato što je proglašavao ljude čarobnjacima i vješticama i davao spaljivati na lomači. Navedi tko i kada iz te "razumne, logične, pametne i utemeljena na razumnom zaključivanju" katoličke Crkve je vratio imovinu koju je "razumna, logična, pametna i utemeljena na razumnom zaključivanju" KC oduzimala pobijenim hereticima, vješticama i čarobnjacima.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# Darku o francuskoj revoluciji 2011-11-09 16:27
Principi koje pamtimo od Francuske Revolucije, Bratstvo, Jednakost, Sloboda su katolički principi. U nijednoj kulturi ili civilizaciji prije kršćanstva nije bila prisutna zamisao i stav o jednakom dostojanstvu i vrijednosti svih ljudi bez obzira na podrijetlo, rasu, narod, položaj u društvu, imovno stanje ili bilo koju drugu razliku. Vi ateisti kad se zalažete za pravednost za sve, zalažete se za katoličke principe.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Darku o francuskoj revoluciji 2011-11-09 16:49
Citat Marijo Živković:
Principi koje pamtimo od Francuske Revolucije, Bratstvo, Jednakost, Sloboda su katolički principi. U nijednoj kulturi ili civilizaciji prije kršćanstva nije bila prisutna zamisao i stav o jednakom dostojanstvu i vrijednosti svih ljudi bez obzira na podrijetlo, rasu, narod, položaj u društvu, imovno stanje ili bilo koju drugu razliku. Vi ateisti kad se zalažete za pravednost za sve, zalažete se za katoličke principe.


Ovakvu gomilu besmislica, laži i bezobrazluka nisam već dugo imao prilike pročitati, no nisu vrijedni rasprave utoliko više što je s zatucanim katoličkim talibanom rasprava uzaludna. No istaknut ću jednu činjenicu koja pokazuje da lažeš. Tvrdiš da "U nijednoj kulturi ili civilizaciji prije kršćanstva nije bila prisutna zamisao i stav o jednakom dostojanstvu i vrijednosti svih ljudi bez obzira na podrijetlo, rasu, narod, položaj u društvu, imovno stanje ili bilo koju drugu razliku.", a to nije istina. Sve te ideje bile su formulirane, pa čak pretočene i u zakone i političku praksu u Perziji Kira Velikog koji je Židove oslobodio babilonskog ropstva i zato ga se slavi u Bibliji. Od tog vremena do pojave kršćanstva trebalo je proteći još pola milenija. Ukratko ti lažeš.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# xyx Religijua je opijum za mase 2011-11-09 17:37
Da li Vi zaista mislite ovo što pišete.
Da li Vi poznate koju osobu, koja iskreno nastoji živjeti i ponašati se po autentičnim katoličkim stavovima. Ako ne poznate, kako to da pišete o katolicima, a ako poznate zar su to zaista osobe, koje su poltroni i koruptivne osobe, opijene, znači nerealne.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Protagora u Koaliciji za sekularizam 2011-11-09 17:39
Nevjerojatan je ovaj Marijo Živković. Koju god opačinu ili zločin koju su izvršili katolici u ime katoličke crkve, vjere i svoga Boga spomeneš, on tvrdi da za to nije odgovorna Crkva nego pojedinci koji griješe, a da je to što su radili bilo protiv učenja katoličke Crkve. A pape koji su pokretali križarske ratove, pokolje nad hereticima i osnivali Inkviziciju pozivali su se pritom na učenje katoličke Crkve jer su samo oni pozvani i ovlašteni da kao nasljednici svetog Petra tumače crkveno učenje. I u tome su prema kanonskom pravu nepogrešivi, ma kakvi grešnici bili u necrkvenim stvarima. Marijo, otkvači se. Te tvoje logičke akrobacije ne prolaze ni kod koga, osim kod najzatucanijih vjernika koji misle što im popovi nalože da misle.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# xyx i muslimani 2011-11-09 17:42
Zar i Vi imate nešto protiv muslimana.
Pošteni muslimani su dobri ljudi. Što bi netko razuman imao protiv njihove prisutnosti u Evropi. Smeta nam nepoštenje i nepravednost ljudi bili oni kršćani, muslimani ili ateisti. Nepoštenje je ono što smeta. Ubijanje nerođene djece, življenje na tuđi raćun, kao osobe, koje svojom odlukom ostaju bez djece ili samo s jednim djetetom i tako žive starost i nemoć na račun svojih vršnjaka, koji su volili, poštivali,odhranili i uspješno za rad, dobrotu i veselje odgojili nekoliko djece.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# xyx Država i debate 2011-11-09 17:44
Slažem se da bi bilo dobro da država organizira dobre i ravnopravne debate. Ali zašto da ne počne dr Polić i njegovi istomišljenici, koji se toliko bave KC, a u više stvari ju prikazuju netočno i onda komentiraju netočno prikazanu KC.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: xyx Država i debate 2011-11-09 17:51
Citat Marijo Živković:
dr Polić i njegovi istomišljenici, koji se toliko bave KC, a u više stvari ju prikazuju netočno i onda komentiraju netočno prikazanu KC.


Nema ništa netočnog u prikazivanju katoličke Crkve kao multinacionalne korporacije koja ima svoju državu, a kao osnovnom djelatnosti se bavi ljudskim strahom, tjeskobom i nesigurnosti i prodaje isto ono što prodaju kojekakvi duhovni gurui, jogiji, vračare i prodavači magičnih napitaka. I to dobro unovčuje. Što tu ima netočnog u prikazivanju KC. Eno su uzeli i zgradu nekoć partijske škole u Komrovcu, a koristit će je za istu svrhu kao i prethodni vlasnici: za zaludjivanje naroda obećanjima boljeg života ako postupa po njihovim naputcima.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Protagora u Koaliciji za sekularizam 2011-11-10 09:42
o MOLITVI!Gosp.Živkoviću ,postoje katolički propisani molitvenici sa striktnim molitvama,potom moljenje tkzv krunice itd..Te molitve utiskuju se u podsvijest vjernika.One imaju za cilj utiskivati u um vjernika -KRIVNJU!To se može lako izanalizirati ako se pogledaju tekstovi tih službenih molitvi.Sve su bazirane na slavljenju višeg bića i na isticanju grešnosti i nedostojnosi ljudskog bića.Kao takve one su jeftina manipulacija ,kojom se porobljavaju ljudski umovi ,koji to ne mogu dokučiti.Nakon određenog duljeg broja ponavljanja takvih tkzv molitvi -ljudsko biće podsvjesno oblikuje svijet viših bića i svetaca ,koje smatra nadmoćnima i čistima ,naspram sebi griješnome i nezaslužnome za svoj život i opstojanje!To je opaka manipulacija ljudskim bićima ,koja ih čini prestrašenim poltronima .To poltronstvo i strah čini ih agresivnima prema slabijima i drugačijima!Može se reći da je to kultura poltronstva i agresije.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Protagora u Koaliciji za sekularizam 2011-11-10 09:53
Gosp.Živkoviću ,nemam ja ništa protiv muslimana ,kao ni protiv pravoslavaca ,katolika,niti hindusa...ja imam generalno protiv svih religija ,jer sve služe porobljavanju ljudskih bića.
Islam je vrlo agresivan i brzo se širi.Običaji koje islam donosi , ljudska (ne )prava ,te fanatizam klanjanja i posvećenja višem biću-neprihvatljiv je i razoran za demokratski orijentirane ljude. KC mu daje podršku i utire mu put.Za spas europske civilizacije taj pakt treba prestati i vjerujem da će tako biti.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Protagora u Koaliciji za sekularizam 2011-11-10 10:09
Što se tiče autentičnog življenja po nekakvim katoličkim pravilima ,ne znam za takve ljude.Za one koji u mojoj okolini se ističu i busaju svojim religioznim stajalištima ,bolje bi ih bilo ne poznavati.U pravilu su poltroni a istovremeno agresivni prema slabijima.
Obvezno brbljaju o nekim dobrim starim vremenima , a kad ih pitaš ne znaju o kojima!Redom su primitivniji ,imaju otpor prema znanju ,osobito prema informatičkom razvoju,ljudskim pravima ,homoseksualcima itd.....
Istovremeno ,mlađi vole popiti ,biti "baje",nije im mrsko vrtiti volove i prasce na ražnju (neki vole i klati dotične životinje),diče se da su lovci(strašno humano!)itd..uglavnom karakteristike da ih je bolje ne poznavati.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 
 
# RE: Protagora u Koaliciji za sekularizam 2011-11-10 12:48
KC pokušava svojatati sve što se kroz povijest zbivalo.Ona je ljude spaljivala na lomači,a sad ih propagira kao svoje .Također ,robovlasništvo i feudalizam su joj još u parolama(Isus je kralj ,nije predsjednik niti drug!!)ali ako treba preuzet će da su njeni i Marks i Engels!!!(Već postoje skupine za teoretska spajanja s marksizmom na najvišem crkvenom nivou).Zapravo je istina da je KC puna love i blaga kao brod.I da je boli đon(rekla bi srpska braća)za politiku ,vjeru i bogove i svece!!Znaju oni da su to besmnislice koje bedasti narod puši.Ali neće dovijeka.Pa onda taj njihov brod, pun blaga, treba dobro uploviti u novu luku i dobro se privezati.Za Marksizam i socijalizam ,ako bude moguće.
Odgovori | Odgovori s citatom | Citat
 

Dodaj komentar


Sigurnosni kod
Osvježi

Koalicija za sekularizam Template by Ahadesign Powered by Joomla!